vet inte varför

Känns ovant att sträcka ut fingrarna över tangentbordet och påbörja ett blogginlägg. Det var otroligt längesen.. Synd att Sveriges fem lataste människor ska ha ansvar över världens mest intressanta blogg.

Det var dock en kommentar som fick mig skriva igen..en besviken själ som tidigare följt vår blogg. Jag förstår dig, bloggen var fantasktisk när den var som bäst =)


Som alla säkert vet, krånglar min Nissan Sunny, men det verkar som den går mot bättre tider..vågar dock inte tro att den ska starta imorn när det blir dags för hockey i ursviken. Tror Ögren missar träningen p.g.a Rumänier besök.

Om jag inte minns fel har ja å öggward skrapat ihop följande poäng på 7 matcher.

Jonas Ögren 10mål & 6 ass = 16p
David Rångefors 7 mål & 8ass = 15p

Micke har säkert gjort det dubbla, kommer då inte ihåg poängen iaf ..  

Om jag hade varit bättre bloggare så skulle ja ha lagt upp Timoteijs Melodifestivallåt här på bloggen...dock fattar ja inget just nu av de herr sundin tipsar om på msn..

Annars sök på youtube...det är godis för ögat..:] <3

Vi kanske hörs

// Rågg



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> OMG :O :D :D :D

Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Varför inte komma ihåg mig? :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback