hem

Sitter och funderar över vad jag ska packa samtidigt som jag lyssnar på spotify. Imorn bär det nämligen av till Dorotea för att fira jul. Nyår firar jag dock i stan me vänner :) Det känns ändå varje gång man har varit i skellefteå och man ska åka hem, vilken jävla bra stad det här är å vilka komisar man har. Så är lite blandade känslor när man åker, hade gärna varit kvar också å styrt roliga saker ;P Men att komma hem är nice också.

Kommer bli mycket hockey på lovet!! De har jag längtat länge efter :) Ska också bli kul att följa JVM i hockey under lovet:P

A ja nog om det, idag har de varit trevligt. Tour de Ping i ersmark följt av pizza å film/spel hos adam. I touren tog Nils en tidigt ledning och hade ett järngrepp om världscupen när Sudden kom in i handlingarna. Efter en stark tour å en enligt mig alldeles för kort säsong blev det följande resultat i kvällens Tour de Ping.

1. Anton Sundin Ersmark PK
2. David Rångefors Dorotea PSS
3. Nils Berkmark Sunnanå SK
4. Adam Lundmark KAIF
5. Jonas Ögren Ursvikens PingPong
6. Jacob Nordlund KAIF
-. Mattias Lindberg DNS

Nu ska jag packa vidare å lägga mig och sova. Imorn blir det upp kl 9. Först städa klart å sen hjälpa marklund bort me bilen från den olämpliga plats den strejkat på nu xD

Vi hörs gott folk!



// Råggward

Kommentarer
Postat av: Anonym

kändes trist att inte få va och utmana i touren ;)

2009-12-21 @ 23:16:42
Postat av: Fellan

hahahahha ursvikens pingpong!!! XD

2010-01-30 @ 01:06:30
URL: http://fellanns.blogg.se/

Kommentera här!

Namn:
Varför inte komma ihåg mig? :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback